Jobba natt!

Innan jag börjar skriva så vill jag bara rätta till en sak som jag skrivit i mitt midsommar inlägg...min pappa ville visst vara med och fira midsommmar!! =) Puss på dej pappa!!

Det har inte blivit så mycket bloggande nu på ett par dagar för jag har ju jobbat i princip hela tiden! Jag har aldrig jobbat natt förr så det var skitkul att få göra det...det har gått bra att jobba..fast jag har ju inte haft någon fritid eftersom jag har behövd sova då....känns lite jobbigt att jag inte har varit så mycket med Lia och Matz men det får jag väl ta igen snart!

Problemet med att jobba natt är inte att det är svårt att hålla sig vaken...utan det är när man går av passet och ska försöka gå tillbaka in i sin naturliga dygnsrytm...det var otroligt jobbigt! Jag ska jobba i helgen också, dock inte natt. Jag roade mig med att ta två bilder på mig när jag kom hem efter en hel natt, jag tog en svartvit och en i färg och jag måste säga att jag såg lika jävlig ut på båda! Ha ha ha ha varsågoda...puss och kram






Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

sant som du skriver, nattjobb känns mest på livet i överigt. att få börja skolan var det bästa som kunde hända mitt sociala liv. det var lika med noll nästan, man har inte tid eller orkar inte. så nu hoppas vi på högskolan för mig.. nattjobb är kul då man jobbar men inte sen.. ;-)

men jag hoppas vi får jobba ihop nått i sommar!! det kan nog bli väldigt rolgt! Hoppas hoppas..



puss & kram söta

2008-06-24 @ 12:11:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har aldrig jobbat natt, bara sena kvällspass... men jag kan tänka mig bara av det lilla att det måste vara svårt med dygnsrytmen :)

2008-06-24 @ 19:45:11
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0