Godmorgon!

Äntligen är det morgon...iallafall för mig och Lia. Vilken underbar dotter jag har som vaknar klockan elva! Det lär inte finnas många som hon inte! Dagen började bra...Lia och jag drack vår välling (min välling är Herbal Lifes proteindrink men för att Lia inte ska vilja smaka säger vi att det är vuxen välling...det smakar ju ändå så )
När vällingen var slut fick vi en trevlig överraskning...Matz (Lias pappa och min man) kom hem på lunch! Mycket trevligt tycker vi. Senare idag ska Lia, jag, mamma och syrran (Natalie) på utflykt! Superkul tycker vi! Bilder kommer sen...men först en morgon-bild på Lia. Puss och kram





Kommentarer
Postat av: Starlet

Vad söööt Lia är! :)



Ja allt är bra med mig och i natt åker vi till Kreta! :D Hoppas du fortsätter blogga så här mycket!



KRAAAM

2008-06-18 @ 12:32:18
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Nea

åh vad du är duktig som får i dig den där jävla drinken! heja dig, heja oss! Det smakar skit men det skiter vi i för vi ska bli smala och heta, tjalalalaaa! =D

2008-06-19 @ 00:03:58
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0