Glad Midsommar!

Igår var det ju midsommar afton och den var inte som vanligt! I sista sekunden drog sig alla ur och skulle göra andra saker (min släkt gillar inte storhelger...dom stressar ihjäl sig då) så det blev bara jag, Natalie (syster), Lia och Matz. Och det var såååå skönt...inte en massa gnäll utan allt flöt på utan konfliketer (förutom Lia då som helt plötsligt vägrade vara med på kort!?), annars var det helt underbart! Klockan ett befann vi oss på kolonin där dom reste midsommarstången sedan dansade jag och Lia runt medan Natta och Matz satt och flina åt mig när jag höll på att fjolla mig och hoppa runt...men kul hade vi! Sedan började det att regna men då vet man ju att allt är som sig bör på midsommar! =) Jag hade gjort stora laxsmörgåsar som vi mumsade på sen spelade vi lite på chokladhjulet (dock utan vinst) och fiskade fiskedamm sedan vandrade vi vidare till mormor och morfars hus som vi hade lånat (dom var bortresta) och väl där åt vi jordgubbar med glass och Lia badade. Sedan var det i princip slut på kalaset och vi åkte hem igen. Matz jobbade så Natta följde med mig hem där vi tittade på "Chokolate" och käka mer lax. Sedan satt vi och pratade till två på natten och det var hur mysigt som helst! =)
Nu ska vi fara ut till Engeltofta och träffa svärföräldrarna och käka tårta så det är väl bäst att man gör sig i ordning!

Puss och kram





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

HEEEJ!!

och välkommen till bloggvärlden=) fan va skoj att du börjat. jag ka nu läsa igenom allt du fått in här och på favoriter ligger du redan;-)



stor puss!!

2008-06-21 @ 15:35:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ska du jobba natt!!!!! wieeeee..

med vilka då? vet du de?



msn, har du de?

isf adda mig på lill[email protected]

2008-06-21 @ 18:14:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

oo sööta lia...fin krans...=)

visst e det gott me jordgubbar och glass..`? fantastiskt gott...

2008-06-21 @ 20:21:27
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

haha menade grädde men du skrev glass i inlägget så jag tänkte fel när jag skrev..:P

grädde ska det va..=)

Jag har haft det underbart bra i Åmot..me like!

lycka till i natt då..!

KRAM

2008-06-21 @ 20:48:54
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: din make

vi va i ENGESBERG så de så

2008-06-21 @ 23:00:20
Postat av: Carina

Hoppas det gick bra att jobba. Många kramar Carina

2008-06-22 @ 11:08:52
Postat av: ..:Sarah:..

hoppas natten gick bra=)

2008-06-22 @ 11:17:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0