Eftermiddagen

Eftermiddagen blev väldigt mysig! Jag hämtade Lia på dagis och sedan åkte vi till lekparken! Väl i lekparken skulle hon tvinga sin gamla mor ut och in i alla håligheter som existerade i lekparken...men men..har man barn så har man så det är bara att le och se glad ut när man intryckt i ett litet hus ska föreställa en korvförsäljare...hon var glad och nöjd iallafall!! =)








Efter att lekande cyklade vi vidare ner på stans bibliotek för att möta upp Lias mormor och moster, på vägen hem fick Lia möjligheten att rida på våra nya bockar som dom har satt upp i hela stan. Gissa om hon tyckte att det var kul!!!













Fula som fan..jag vet men hon gilla dom =)

Puss och kram!







Kommentarer
Postat av: Jag själv

Det var så störande att se att det stod noll på komentarerna så då komenterar jag själv: åhhhh va mysigt det ser ut! Lia är verkligen söt ha det bäst!!! Hi hi hi puss på ma själv!!

2008-06-24 @ 11:08:30
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0