Ursäkta!

Har inte bloggat på ett tag nu men det har sina orsaker, jag har tex jobbat ganska mycket och sen så har jag blivit förkyld! Jag mår piss, huvudet värker, inget smakar och näsan rinner. Det i sig kanske inte är hela världen men nu är det så att min pappa är här och hälsar på och då vill man inte ligga så här =( jag vill ju hitta på en massa kul med honom och inte ligga här som ett kolli! Nej det här suger!

Men nu till något annat, Sara hade ju sin 25-årsfest i lördags och jag säger bara det, fy satan vad kul jag hade, jag skrattade så jag fick ont i huvudet =) hon har så rolig släkt! =) Kvällen blev en succé =) Tack Sara det var superkul! Puss på dig!
Och krya på dig! =) Nu ska jag dra något gammalt över mig och hoppas på att jag blir bättre för jag ska jobba natt torsdag och fredag.

Lia har en favorit bild på mig när jag har godiständer i munnen, så jag tänkte att jag lägger upp den så ni får se =)


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Patrik

haha du ser sjuk ut! snackade med "din man" innan han drog till sara! härligt att ni hade sköj! Och gu va jag tycker Lia är så jävla söt!

2008-07-23 @ 11:01:46
URL: http://danceman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha men fy fan va ful du va,det är också min favoritbild nu:)!!men jag blir lite osäker om vi är släkt....??/Carro

2008-07-23 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0