Leksand!

Igår var vi som sagt i Leksand sommarland med Sara, Mattias och Oliver och vi hade skit kul!!! Vi gjorde en massa skoj...tex. sänkte vi nästan båten som vi satt i =) ...vi åt en jättegod buffé och såg lite pirater. Ungarna hade skitskoj och det hade cvi vuxna också i och för sig =) Sara och jag tävlade i vattenrutchbanan och hon var mig en hejjare på att åka snabbt, tävlingsinriktad var hon också =), andra gången vann jag men det vara bara för att hon gav mig ett litet försprång, jo du gumman jag vet nog att det var det du gjorde =P, annars hade jag kanske blivit ledsen...ha ha ha..eller inte! Men men...dagen blev lång och vi kom inte därifrån fören dom stängde! Tack för en underbar dag...det förgyllde min sommar =)

Här är vi påväg till Leksand...Matz och jag fjanta oss med ahlgrens bilar i munnen



Här är vi i båten som vi nästan sänkte =)



Här är Sara, Mattias, Oliver och Lia i en båt



Här är ungarna och Matz och Mattias i en klätterställning som dom hade på en liten ö




Här är Lia och Oliver och tittar sig i en konstig spegel =)



Här åker ungarna i "Griståget" Lia åkte en miljon gånger tror jag =)



Här är Matz och Lia efter sista badet och Lia frös så hemskt så vi linda in henne i en massa handdukar



Det här var sista karusellen barna åkte



Och här är min snygga solbränna som jag fick...jag läste inte att man var tvungen att smörja in sig en halvtimme innan man visstades i solen så all solkydd rann av mig =s




Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jäklar vilken bränna!! haha..

bilden funkade tycärr inte till mobilen. men nu fick jag ju se.



och vilken super trevlig semester=)

2008-07-31 @ 22:32:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

va mysigt ni ser ut att ha haft det=)

lia och oliver ser ut att ha haft det roligt...ni med för den delen..hälsa sara..

kram

2008-07-31 @ 23:08:14
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0