Stockholmsresan!

Igår var jag, pappa, Natta och Carro i sthlm på shopingresa! Gud så kul det var! Vi skoja och skratta ta mej fan hela tiden =)

Orkar inte gå in på alla detaljer, men jag ska därimot lägga upp en massa bilder =)
Det regnade ju tyvärr hela dagen men det var inte så farligt och vi lyckades hålla humöret uppe =)



Jag var även in på Monki efter att Sarah har prata lite om den, så jag tänkte att jag var tvungen att kolla in den och den var ju verkligen annorlunda, fast dom hade inte speciellt mycket kläder och det var verkligen inte min och Nattas stil ;) Men kul att se något annorlunda iallafall!



Såg den här skylten också, så jag kände att jag ville sälja pappa men han vägrade ställa upp =(




Två svanar och ett gäng ankor...





Det är bra att ha en pappa från stockholm och som dessutom har kört taxi där för då vet man åtminstone åt vilket håll man ska gå =) Han visade oss runt och vi gick till ett riktigt mysigt, gammaldags torg där dom sålde massa små saker. Riktigt fint var det.




Pappa sugen på brändamandlar




Carro bjuder på en skön bild ;)




Jag och Natta (NÖRD ha ha ha...man är lagom snygg efter allt regn)





Sen bjöd pappa oss på en riktigt fin restaurang i gamlastan! Michelangelo heter den visst (stavade säkert fel men ni fattar ändå va?)




Mupp-syrror =)




Det var riktigt trevligt och det ska göras om!! Tack hörni, PUSS


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

Oh va skoj ni haft!!

men hur i hela friden kan man inte hitta nått på MONKI?? ;)

2008-12-07 @ 23:01:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Natta

haaha omg vilka bilder xD

2008-12-08 @ 22:14:23
Postat av: melinda

sadan slackt man har :) snyggt!

2008-12-14 @ 13:09:04
URL: http://melindaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0