Har inte...

...så mycket att säga. Väntar på att en vänlig själ ska komma hem till mig och städa för det är verkligen stökigt här nu och jag orkar inte! Har du lust, snälla??? Den som känner sig manad kan ju höra av sig!

Nej jag har faktiskt inte så mycket att rapportera, är typ klar med julklappshandlingen och så...jobbar om dagarna så allt är väl som vanligt. Men det är ju faktiskt kanon för det hade ju kunnat vara dåligt och då föredrar jag faktiskt att allt är som vanligt!!

Jag försöker även hitta på någon ny outfit till mig själv att ha i jul, men saken är den att jag tillhör den där lilla procenten kvinnor som inte tycker om att gå i affärer...iallafall inte klädaffärer, jag har liksom inte ro med sånt eftersom man MÅSTE gå i alla affärerna innan man kan köpa något eftersom man kan hitta något snyggare eller så i nästa affär =( !!PUST!! Nej sånt tycker jag är tråkigt!

Fast det är roligare när jag går med Carro för hon är duktig på att hitta saker, när vi shoppar kläder brukar det vara så att Carro kollar igenom vartenda plagg i hela affären och hojtar till om hon hittar något snyggt, medan jag går brevid henne och inte visar ett dugg intresse för det vi håller på med utan snackar vitt och brett om livet rent allmänt och gör hela jobbet ännu svårare för henne eftersom stackarn även måste svara på alla mina dumma utalanden om ALLT!!

Sån är jag! =)



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast jag tycker att det är jätte roligt att gå i affärer med dig=) Puss puss på da

2008-12-16 @ 22:21:01
Postat av: Bruna Carro.

Fast jag tycker att det är jätte roligt att gå i affärer med dig=) Puss puss på da

2008-12-16 @ 22:21:22
Postat av: Nea

det är alltid lite roligare att städa hos andra än hos sig själv så vad säger du om ett byte? ;) här ser ut som en soptipp och doftar där efter... mm mumma!

2008-12-17 @ 04:50:26
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0