Vette fan...

...hur jag mår?! Känner mig så konstig...det har hänt en massa saker den sista tiden (som jag inte tänker gå in på) som har fått mig att verkligen fundera över ett och annat! Så jag tänkte att jag i det här inlägget skulle fokusera på något helt annat! Tänkte lägga in lite bilder på Lia. (Ja jag vet att jag är en sån där mamma som drygar sig med att visa bilder på sina barn och sånt...men vad ska man göra när man har världens underbaraste unge?!) Första bilderna är från när Lia fick följa med mig till jobbet! Gissa om tanterna blev förtjusta i mitt lilla yrväder =) Hon hittade iallafall en kanon-koja måste jag säga =)




Och dom andra bilderna är från när Matz, Lia och jag hade varit på stan och kollat läget lite.
Ungen älskar dom där bockarna...titta så kul hon har =)








Hej med er...puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge!

2008-08-26 @ 08:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0