The Secret

Det funkar verkligen! Sänd ut positiv energi och positiva saker händer!
Prova själv =)
Livet kan vara så härligt ibland! =)
Man kan verkligen styra sitt liv och sina tankar och jag tycker att det är så skönt att veta...fatta vad härligt..om du vill att någonting ska hända och den önskan kommer från själen så kommer det att inträffa förr eller senare!
Jag tycker iallafall att det är otroligt häftigt och det ger mig en ny känsla av lugn...jag kommer att få det som är mig tilltänkt! Jag behöver inte stressa upp mig över det något mer...för det KOMMER att hända! Se bara på min underbara familj! Jag önskade mig en man som inte var som alla andra...en man som var varm ända in i hjärtat och som skulle vara en bra far till mitt framtida barn och det var PRECIS det jag fick! Jag fick också en otroligt vacker dotter både på insidan och utsidan...hon är något alldeles extra och jag slår vad om att universum har en storslagen plan för henne =)






Puss och kram på er och hoppas era önskningar slår in =)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Heja dig!!

och du har helt rätt.. =)

2008-08-20 @ 17:04:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: mastodontfilmsmätz

nämen gulli du... ja va säger man efter man har läst någåt så fint....ja man fäller nästan en tår för man älskar så hårt att de nästan gör ont.... ni är mitt allt...... älskar er

fet klump i halsen utav lycka

2008-08-20 @ 19:52:24
Postat av: Anonym

stolt jag blir att du tar till dig något så bra....det är kanon!!/carro syster

2008-08-21 @ 00:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0