SOL!! REGN =( ?

Min syrra Carro kom och hälsa på mig idag. =) Hon, jag och Lia gick ut och lekte en stund, efter ett tag blev jag tvungen att gå in för att göra middag och dylikt. En kort stund senare kommer dom inspringade för att det helt plötsligt börja spöregna...va?? Vart kom det vädret ifrån?! Vädret är så himla konstigt just nu. Men i vilket fall så tog jag med mig Lia ut så att hon kunde få hoppa i vattenpölar som hon älskar! Hon blev ju jätteglad =) 






När Matz kom hem hade Lia fått tag i lite smink som hon ville prova på sin far...se så fin han blev!!




Vid sex tiden åkte vi och handlade på ica-maxi och dom reade ut hur mycket barnkläder som helst! Är det något jag gillar så är det att shoppa till Lia! Det här var vad vi hitta, lägg märke till att allting kosta 19 kronor!! Dom kläder som är inzoomade är för att visa trycket om ni inte förstod det =P




Och några boxertrosor åt henne...



Hade kunnat shoppa mer men Matz fick spunk på mig och det började bli sent för Lia ska till dagis imorgon! Hon har bara gått på dagis tre dagar den här sommaren, så nu är hon jättelycklig att få gå imorgon, dom ska ha matsäck och gå på utflykt. Ungen kunde nästan inte komma isäng för att hon tyckte det skulle bli så kul =) Nu ska jag titta på när Leila bakar...Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Starlet

Jaaaaa.. jordnötssmör är så gott! :D Nyttigt är det också. Löser upp mitt jävla magfett. Mwahaha.



:)



Hur har du det då?



KRAAAM

2008-08-13 @ 21:48:31
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men oh så söta små klader.. och matz blev ju ritkgt fin i sin make up=)

2008-08-13 @ 22:49:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0