Måndag..

Idag är det måndag och jag är ledig! Tänkte att jag skulle kolla om det fanns någon rolig bio som Matz, Lia och jag kunde gå på idag...det är väldigt sällsynt nu för tiden att vi är lediga samtidigt så då vill man passa på att göra något kul =)
Det jag längtar efter nu är två saker (kanske tre), det första är på lördag för då fyller farfar 70! Han bor i stockholm och det ska bli så trevligt att få träffa all släkt och vänner =), det andra är min första bröllopsdag, yeeey, det inträffar den 1 september och det ska bli väldigt roligt tycker jag =), det tredje som jag är lite exhalterad över är min födelsedag nästa lördag! Jag blir 24...snart är man tant på riktigt...jag känner mig ju fortfarande som när jag var typ 16?! Ja ja...det var allt just nu =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

nää det är faktisk vanliga med kärna.. men dom är ju minst lika goda=)

2008-08-26 @ 00:10:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Natta din syrran din<3

Haha känner u dig fortf som 16 år xD då e ju du som mig Honey ;D hihiii lööve u!<3

2008-08-27 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0