Jag mår så underbart!!

Åh det känns så härligt just nu! Livet börjar ordna upp sig efter en ordentlig svacka...men så är ju livet...upp och ner.
Men nu känns det bra igen...jag vet vad jag ska göra med mitt liv...jag kom ju inte in på högskolan men det gör inte så mycket för nu vill jag jobba ett tag och börja distans till våren...kan ju vara ganska skönt att plugga distans när man har familj och barn...tycker att det är väldigt viktigt att ge sitt barn så mycket tid man kan...annars tror jag att det lätt kan bli en massa knas...ett barn behöver ha sina föräldrar väldigt nära!

Hur som helst så känner jag mig verkligen lycklig just nu! Yeey me =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carro

Va bra att livet känns bra =) Tycker att du förtjärnar att alltid känna så=) Pussar=)=)

2008-08-27 @ 21:32:38
Postat av: Anonym

Vi flyttar på måndag (1/9)

2008-08-28 @ 14:19:00
Postat av: Starlet

...det var jag som skrev ;)

2008-08-28 @ 14:19:30
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0