Iallafall

Idag har det varit en rolig dag tycker jag! Åkte till Hemköp för vi behövde verkligen panta..det var ett tag sen nu och när vi var klara visade det säg att vi pantat för 82,50 kr, då är det verkligen längesedan som man panta =) hur som haver så var det ju så att när vi parkerade utanför affären så träffade jag på en gammal vän, jag har inte träffat honom på ett tag tydligen för nu stod han där med en nyfödd liten Milla =) jag visste inte ens att han skulle ha barn...så kan det gå. Ungen var iallafall supersöt! Sedan var jag ner på stan med Matz och inhandlade ett par jeans och en bh, träffade Sarah på H&M och stod och snacka en stund, sedan gick Matz och jag och tog en fika och snacka skit =) lite småtrevligt sådär ;).

Imorgon blir det kräftskiva!! Jag längtar =) Det ska bli så kul...har sett fram emot det länge nu.
På lördag far vi till Stockholm för att gratulera farfar som fyller 70 bast ;) Det ska bli så skönt att komma bort ett tag nu så vi ska faktiskt sova över. Bussen tar vi dit också, det blev billigare, roligare och miljövänligare så =)

Jag var också och inhandlade en ny handväska med Carro i tisdags...så här ser den ut :





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Snygg väska!!

och KRAM

2008-08-29 @ 10:03:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0