Examen och sorg i hjärtat!

Om två dagar tar jag min efterlängtade sjuksköterskeexamen!! Herregud så jag längtar och ser fram emot det!! Det riktigt pirrar i hela kroppen och jag har farit fram och tillbaka till stan och letat efter kläder! Jag har provsminkat mig och hållt på och nu har jag bestämt mig för hur jag kommer se ut. Jag blir klädd i svart (vad annars) och kommer ha uppsatt hår =) Lägger in en bild sen.

Idag fick jag ont i hjärtat också =/ Lia har skrivit sin första låt idag, låten handlar om hennes bästis Trude och hur det är att säga hejdå till henne när hon måste åka hem till Umeå igen! Fy va hemskt för henne att behöva känna som hon känner! Jag skriver ner låten här så att vi aldrig glömmer!

"Hej, hej, hej min vän. Du är min bästa kompis i hela världen och du är så fin. Hej då min bästa vän, hej då. Hoppas vi träffas igen. Du är så snäll och gullig. Hej då Trude och ett litet hjärta och en stjärna ska jag ge dig. Hej då min kompis".


Älskade underbara barn, du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig min fina Lia <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0