FAN!

Ombytta roller, så ser vår tillvaro ut. Du är jag och jag är du. Du är som du är och jag kan inte göra någonting åt det. Jag vill hjälpa, pusha och förklara allt för dig, allt för att du inte ska bli ledsen! Allt för att du ska få känna dig som en värdig människa! Jag har tålamod med dig, jag har föståelse för dig, jag väntar ut dig. Jag skyddar dig, du hämmar mig. Jag gör det du vill, jag gör så som du tycker är bäst. Jag tvivlar på mig själv, det du säger är säkert det rätta...även om min magkänsla säger något annat. Du skrämmer mig, du sårar mig, det är det du vill. Du kränker MIG. Du är dum, dum, dum. Stå på dina egna ben, SLUTA luta dig mot MIG! Jag VILL INTE vara med längre, jag vill byta tillbaka rollerna. Nu får du vara du och jag ska äntligen vara JAG!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Min älskade syster. Du är du och du ska vara du! <3<3<3

2011-09-11 @ 21:13:42
Postat av: MissMatruls

Klart att du ska vara DU Zandra, för DU är ju fantastisk!! KRAM

2011-09-12 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0