Lördagen den 14:e maj...

Den här dagen började riktigt DÅLIGT!! Jag vaknade och fick se att katterna hade öppnat skåpet och slitit ut komposten över hela lägenheten, de hade gjort konfetti av disktrasan och sen fann jag Mollie stå och spy i hallen...och vart spydde hon då, jo i mina SKOR!!! Det var ingen bra start på dagen kan jag tala om!! Resten av dagen blev dock bättre, Matz och jag städade som satan! Garderoberna i hallen blev utplockade, en del sparades, en del lades i sälj-högen och en del fick flytta till återvinningen! Jag ringde och bokade bord på en loppis nästa helg så nu ska här säljas en massa skit som jag inte längre behöver!! Det känns så skönt för jag har tänkt boka loppis hur länge som helst nu och nu har jag äntligen gjort det =D

Vid klockan två for vi på kalas i Kågbo, Lias kompis Maria fyller sex år på onsdags och det ska såklart firas =) Det var så fint därute, jag skulle kunna bo där, fast inte året om men på sommaren är det nog helt fantastiskt!!

Nu fortsätter kvällen med Melodifestivalen tillsammans med Carro och Lia, Matz jobbar, och det ska bli så mysigt!! =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0