Kosten

Nu har jag fått nog! Jag har tränat i ungefär två månader och det har givit resultat men inte så mycket som jag hade hoppats men nu jävlar ska det bli ändring! Jag har ransakat mig själv lite och jag ser tydligt vad jag gör för fel, det är kosten som är boven i dramat nu! Jag har inte alls varit så duktig på att äta, har kanske bara ätit två-tre gånger per dag och då har det blivit sena kvällsmål vilket inte är att föredra. Men från och med idag ska det bli bättre och jag känner mig peppad =D




Jag tycker att det är mycket i skolan nu och jag blir så trött! Det är inte direkt jobbigt men det tar tid och jag vill åka till min PAPPA och det har jag velat gjort nu i flera veckor men det finns aldrig tiiiiid! Jag blir så less, varje dag känner jag att jag vill och BEHÖVER åka dit så det gör mig lite nere faktiskt...jag har inte sett honom sen i julas jue =/


Nej nu är det tillbaka till pluggandet som gäller!

Ha en fin dag nu hörrni.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Papi

Men jag finns kvar..;)Ta d lugnt..du kommer när det är dags..Älskar dig

2011-03-10 @ 07:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0