FAIL!

Ibland blir det bara fel!! Hade en pappa i förrgår som var lite smådryg sådär. Han ställde tusen frågor och hela personalstyrkan uppfattade honom som att han tyckte sig vara bättre än oss...det kändes verkligen som om han såg ner på en. Jaja, hur som helst så hade jag hand om barnafadern och jag skulle kolla en saturation på barnet (syremättnaden i blodet) vilket vi gör på alla nyfödda för att utesluta större hjärtfel som man inte kan lyssna sig till. Jag försöker ha lite pondus och vill verka lite självsäker sådär för att han skulle ta mig på allvar...undrar om han tog mig på så stort allvar när jag skulle öppna dörren för honom och visa honom in i undersökningsrummet när jag till min och hans stora förvåning öppnar dörren till FÖRRÅDET!!!! Ohh my gooood!! Hahahahahahaha fy fan va dumt det kändes!! Snabbt slog jag igen dörren och sa: "Äh, vi går in i ett annat rum istället" ;P Hahahaha ingen humor hade han men det har jag iallafall =D


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0