Ooops

Oj, har visst inte skrivit något blogginlägg i december...Så varsågoda nu har jag gjort det =D

Nej men allt är väl lite som vanligt, har dock tjafsat med en nära vän vilket känns apa-tråkigt =/
Annars så jobbar jag på just nu...det är inte många dagar till jag tar min sjuksköterskeexamen nu heller...herregud va jag längtar =D Är så skoltrött nu, känner mig faktiskt klar! Alla i klassen tjatar om att de inte känner sig klara och att de är nervösa inför att börja jobba på riktigt...men jag känner faktiskt inte så!! Man vågar inte säga det högt alltså för då skulle folk bli galna men jag känner mig lugn..jag är nästan alltid lugn faktiskt..varför ska jag stressa upp mig för?? Jag var jämt stressad förut och INGEN har tackat mig för det så nu gör jag allt i lugn och ro istället. Naturligtvis kan jag känna mig lite stressad ibland men det är vääääldigt sällan!! Det är faktiskt så att jag gör så gott jag kan och om jag inte hinner allt så får någon annan hjälpa mig, ingen kommer att dö det är då ett som är säkert!  Jag mår bra och jag gör det på mitt vis =) Puss på er allihopa!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0