Wiiiihooo

Idag fick jag mail från sjukhuset, jag har inte velat sagt något men jag har sökt sommarjobb på stroke-avdelningen och var på anställningsintervju för typ 10 dagars sedan och nu hörde hon av sig och sa att hon gärna ville att jag skulle jobba där i sommar =) Det känns sååååå jävla skönt!! Nu behöver jag inte oroa mig nå mer för sommarjobb åtminstone =) Det ska bli skitkul och jag ser fram emot det =)

Annars rullar livet på som vanligt, jag kämpar på med vikten och skolan och är lite stressad (som jag oftast är), men utöver det så känner jag mig väldigt glad och lycklig för det mesta =)

Nu har jag tenta igen på torsdag och jag började plugga idag (inte bra, fy skäms på mig), men jag hoppas att jag ska klara den iallafall =)

Så jag säger på återseende =)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: linda

Japp jag läser =P Du står med på min sida tillomed för att jag läser din regelbundet!!



Grattis till jobbet! Vad roligt.



Lycka till på tentan..



Men du.. jag är också kass, men jag kan fixa din utav att jag har designer som ligger bara som du kan få! Som någon annan har gjort, som jag kan lägga in på din sida.. om du vill.. kan lägga upp den på min blogg så kan du få se om du vill ha den!

Kram

2010-03-30 @ 00:57:50
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0