tjo

Det var ett tag sen nu igen. Hela familjen har legat lite halvsjuka en vecka nu ungefär och innan dess har det varit en massa jobb. Jag trivs otroligt bra på min avdelning och hoppas att jag kan få vara där i sommar =)

Det var fotografering på dagis för några veckor sedan och vad tror ni händer dagen innan fotodags...jo Lia klipper sitt hår, ganska kort och väldigt mycket...fast bara på ena sidan...men men det är väl sånt barn gör så va fan =) Det gick att dölja med ett diadem och några hårklämmor. Ungar alltså!!

Jag är också nyfrisserad, fast jag har inte gjort det själv dock ;P. Det är väldigt kort i bak och längre i fram, tyvärr missade jag att ta ett kort bakifrån så det här är det ni får se:



Fick en rolig bild på Matz förra helgen när vi hade tvättstugan. Det är så här man ska uppfostra mannen ;P
Kolla:


Jag var hemma hos Carro här om dagen och fick prova ett rött läppstift, jag har lite svårt för läppstift men jag börjar nog ändra mig....vad tycker ni:



Lia busar i affären:



Sen blev hon trött:




För utom Lias klippning så har hon även ramlat av soffan och fått sig en liten blåtira, det såg värre ut än vad det var vill jag bara understryka:



Jag tog även lite höstbilder på Lia när vi var ute sist:






Jag kan ha svårt att se att Lia och jag liknar varandra, men ibland kan jag tycka det ändå. På de här bilderna är vi ganska lik varandra...bilderna är kanske inte de fagraste men va fan ;P

Kolla:




Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carina fd 3B

Härliga bilder yjejen. <3

2009-10-04 @ 20:07:10
Postat av: Anonym

hahaha sötnoooosar!!! xD

2009-10-31 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0