Uppdatering!!

Nu ska jag uppdatera er lite =)

Matz, Lia och jag ute på en liten cykeltur:


Lia:


Mormor och morfar hade 70-års fest i slutet av juni och gissa om vi hade sköjj!
Skitkul var det =)

Mormor och morfar:


Folk:


Mamma, Ola(syrrans kille), syrran och Laila (mammas kompis):


Mamma och Laila:


Ola och syster:


Morbror Mats och min Matz:


Jag:


Carro och jag:


Carro:


Dagen efter åkte jag, Carro och Lia ut till Carros moster för att bada lite i hennes pool, underbart var det!

Lia simmandes =)


Jag och Lia:


Carros moster och Lia:



Några dagar senare bakade Matz, jag och Lia pizza. Det blev kladdigt men supergott =)

Kladdunge:


Förra veckan satte sig Lia och jag på tåget och hälsade på syster och pappa i Örebro.

Lia på tåget:



En trött Lia:


Hemma hos pappa fick vi träffa lille Zezar, min systers rottis valp:


Lia fick gå på promenad med Zezar och hålla i kopplet alldeles själv, gissa om hon var stolt:


Natta och Zezar:


Busa i lekparken:


Natta och Lia:


Zezar:



Zezar, Lia och pappa:


Pappa busar i lekparken, man blir tydligen aldrig för gammal ;P


Lia gungar sitt "högstaste":


Pappa, Natta och Lia:


Jag har haft det sååååå bra de senaste veckorna och imorgon jobbar jag mitt sista pass innan min lååånga semester =)


P.S Vi har köpt en ny bil också =) Jag ÄLSKAR den =) Den är snyggare i verkligehetn och alldeles JÄTTELILA!!!!
(Har inte knäppt några kort på bilen men så här ser modellen ut iallafall)



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Katrin

åh vad söt tösen är =)

dom blir ju stor så fort hehe.

Nice bil föresten =)

2009-07-19 @ 11:57:37
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0