Familjeliv vs. Skolan

Igår gjorde Lia och jag en snölyckta efter att vi kommit hem från skola och dagis. Det känns så skönt att ha en liten tomt som bara är min (och min familjs) där vi kan göra det vi vill =) Den blev lite sne och så men huvudsaken är att vi gjort den tillsammans!





Idag har jag varit på skolan och träffat min studiegrupp. Det vart tyvärr inte så mycket gjort för det var ganska mycket flamms, men det blir nog bättre när vi lärt känna varandra lite närmare ;P
Här är vi allesammans i studierummet:





Efter skolan gjorde Lia och jag en snögubbe på gården...



Nu trodde ni att det var en vanlig stor snögubbe..men där har ni fel för vi gjorde en bäbis-snögubbe =)



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Li

Emilie och jag gick i samma klass på gymnasiet! Visste inte att hon ville bli syrra,kul!

2009-01-22 @ 22:43:42
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: Carro

söta pluggisar;)

2009-01-23 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0