Leklandet

Igår var Lia, jag, Matz, Trude och hennes pappa (Sune) på leklandet. Kul som satan var det och vi stannade över fem timmar =) Barnen lekte så bra ihop och vi hade trevligt ihop med Sune. Jag mitt dumma arsle skulle upp i lekställningarna med barnen och jag höll på att fastna ;) men det gick bra tillslut. Lite bilder då:

Sune provar sin dotters nya "Hello Kitty" mössa =D ha ha ha:


Barnen:


Klubbätning:


Dricka Slushpuppy:




Hoppa hoppborg:


Barnen ville sitta vid ett eget bord och fika:


Trude hade fått en fin tattuering:


Trude snurrar på denna "snurra", fort gick det för som ni ser så ser Lia mest ut som en svart-rosa klump som ligger på snurran he he he:


Åhh vilken härlig dag! Och det känns så skönt att man kommer så bra överäns med Sune så det här kommer göras flera gånger =)

På kvällen åt jag en skål räkor...mumma...kan man ha haft en bättre dag? Tror fan inte det =)


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sune

Värsta roliga Söndagen! :) Hoppas på fler både jag & Trudis!

2009-04-06 @ 15:47:55
URL: http://www.zonecapone.com
Postat av: Vita Caroline

JAG DÖR...jag vill dit nu...ÄLSKAR juh sånt där!!

2009-04-08 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0