Sara!

Igår fick jag äntligen träffa Sara igen! Hon har varit i Turkiet en vecka och kom hem på onsdagen. Hon och hennes lilla familj har ganska nyligen flyttat till ett hus och jag har inte varit där sen dom höll på att renovera det så nu fick jag se det färdiga resultatet och det var sååååå jävla snyggt! Jag är riktigt avis!! Men hur som haver så hoppade jag och Lia upp på cykeln och for dit. När vi nästan var framme började det regna så vi blev lite blöta men Lia fick låna kläder av Saras son Oliver som är lika gammal som hon så det var ju skönt. (Tack Sara =) ) Ett jättefint lekrum hade dom på nedrevåningen så vi slängde in ungarna där och gick och satt oss ute en stund =), barnen hade sååå himla roligt, det var så kul att se dom leka. Pga det dåliga vädret så blev vi kvar tills Matz kunde komma och hämta oss och vi fick både lunch och middag, det var jättetrevligt. Efter mycket lek och prat begav vi oss hemåt för att spela fotboll med våra grannar och Lia kom inte i säng fören efter nio nån gång. Det var en helt underbar dag, tack för allt Sara!! =)

Imorgon ska vi hem till dom igen, dock utan barn, Sara har fyllt 25 och ska ha en inflyttning/födesledags fest och det ska bli så kul! Grattis gumman, halvvägs till femtio =p !!! Själv är man ung och ståtlig! Ha ha ha ha =p

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hej hjärtat! Jag tyckte också att det var så himla roligt när du och Lia var här och hälsade på oss!! :) Å jag hade jättetrevligt igår, tack för allt, den fina presenten och ert underbara sällskap!! Många pussar och kramar/Sara

2008-07-20 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0