Oj???

Hur ska det här gfå? Lia ska på sitt första tandläkarbesök om en dryg timme! Ganska spännande...men när jag berättade det för henne såg jag en oro i hennes blick, jag talade om att det absolut inte var något farligt och att tandläkaren bara skulle känna lite på hennes tänder, oron försvann när jag berättade att hon förmodligen skulle erhålla en leksak för besväret =) då tyckte hon att det skulle bli kul, hon började genast fantisera om vad det skulle vara för leksak, först trodde hon att hon skulle få en dinosaurie, sen trodde hon att det kanske kunde var ett par leksaksbyxor (?) vette sjutton vad hon fick det ifrån! =) Ja ja, får se vad hon fick då..om det blir leksaksbyxor eller vad det nu blir ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning och fara!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ooooh spännande!!

hoppas det gick bra!

2008-07-03 @ 12:20:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0