Ett lååångt break!!

Nu är jag tillbaka! Men oj vad mycket jag har att raportera då! =) Cityfesten har ju varit men jag har inte skrivit någonting under tiden tror jag. Hur som haver så var iallafall jag, Matz och Lia ner två dagar. Det fanns inte så mycket för henne att göra då hon inte är så förtjust i karuseller...alltså hon gillar karuseller men dom får helst inte gå fort eller snurra så det här var den ända hon våga åka den lille skitungen =)



Lia har länge tjatat om att hon skulle vilja he ett par "Foppatofflor", eller som hon kallar dom "Foppisar" =), anyway, vi köpte såna åt henne för nån månad sen...det ända problemet var att hon ville ha rosa men det fanns inte i hennes strolek trotts att vi var över hela stan. Vi fick köpa ett par gröna istället...men nu på cityfesten hittade vi ett par rosa som vi köpte och gissa om ungen lös som en sol!! Här demonstrerar Matz olika sätt att bära sina foppatofflor!



På lördagen skulle Lia få hoppa på en sån där stuttsmatta men efter att ha stått i kö två gånger, första gången hade vi tydligen fel biljett och andra gången säger det där jävla aset som jobba där att man måste vara fem år för att hoppa! Kunde han inte ha sagt det första gången vi stod i kö...eller kunde dom inte ha haft en skylt eller liknande??!!! Jag blev jättearg och Lia grina som fan så Matz kompenserade det med att köpa en klubba åt henne, ja jag vet att man inte ska göra så men det sket vi i just då!!



Jag och min fantastiska vän Carro var ut i tisdags! Vi hade supertrevligt och snackade skit hela natten typ! =) Här kommer några välposerade bilder från kvällen ;)




Jag måste lägga upp dom här bilderna på far och dotter....dom blev så jäkla bra!!




Men vilken helg att jobba natt hörni!! På fredagen var det jag Sarah och Tanja som jobba och det var supertrevligt! Tanja är masös och gav oss en varsin massage!! Hur bra kändes inte det tror ni!!! =) Plus att man ser min snygga bränna =p ha ha ha...



På lördagen var det jag Sarah och Gabbo som jobbade och vi hade det jättemysigt, vi käkade en supergod sallad med kräftrumpor och grejer...mumma...Gabbo hade med sig sina hundar så vi fick lite sällskap av dom också! =)



Nu tror jag att jag fått med allt! Ha det bra och puss och kram ;)

P.S Glömde säga det att nu har min minsta syrra skaffat sig en blogg! Kolla in den här

Jag vill också lägga in en bild på henne när hon gör det hon älskar mest! Dansar!! =)
Kolla in vad stark hon är!
Jag är mäkta stolt =)


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ohh vilket roligt och bra inlägg=)

puss å kram på dig

2008-08-13 @ 13:38:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: carro

måste rätta dig lite. det va ju torsdag=) pussssss

2008-08-16 @ 03:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0