Nej nu får det vara nog!!

Ja det får det! Fan va trött jag är på att vara trött! Jag har fått reda på att min sköldkörtel inte fungerar som den ska (hypothyreos), den producerar inte som den ska och det ger mig en massa olika symtom.... Hela kroppen går på sparlåga kan man säga och det påverkar det mesta tex: ämnesomsättningen (svårt att gå ner i vikt och lätt för att gå upp), kroppstempen (alltid under 36.5), humöret, tarmen (ursäkta infot ;P) och en massa annat...Det jag lider mest av just nu är att jag är så förbannat trött! Jag är trött så jag mår illa ibland =/

Annars är livet lite på stand by just nu...har en massa saker som jag MÅSTE ta itu med men som inte blir gjort så istället sparkar jag på mig själv över det...jag får väl göra det ett litet tag då men från och med imorgon är det jag som går till gymmet igen!! Hejja, hejja!

Nu får det fan i mig vara nog!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0