Tok-Lia

Lia hade en dålig kväll igår då hon tyckte att allt gick fel. Hon var ganska ledsen när hon skulle lägga sig och jag ville verkligen inte att hon skulle behöva lägga sig ledsen så jag bestämde mig för att ligga brevid henne i sängen och mysa och hon blev då jätteglad! Efter att vi busat och pratat en stund kom vi överens om att hon skulle somna. Efter en stund såg jag att hon höll på att leka med en utav sina gosdjurs-hundar, hon höll i hunden i framtassarna och vickade den från sida till sida uppför sitt ben så att det såg ut som om hunden gick på bakbenen.

Jag: - Men Lia, du ska inte hålla på och leka nu för du ska ju sova nu.

Lia: Jag vet mamma men hunden håller på och tränar sig ifall han ska bli bergsbestigare när han blir stor!

Hahaha jag tyckte det lät så kul! Hon höll liksom med mig om att hunden inte borde gå uppför hennes ben men vad skulle hon göra åt det liksom, han tränade ju för att bli bergsbestigare! XD

Har fått reda på något sjukt härligt också, Matz gick vidare i sin uttagning och ska nu på fystestet!! Yaaay =D Jag är så stolt över honom, han kommer lätt bli polis!! :D

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Murray

Grattis till Matz! :D

2011-05-10 @ 20:47:42
URL: http://deafmurray.blogg.se/
Postat av: Matildan

Men Liaprupp, vad härlig hon är! Hon är ju så jäkla smart!!



Och Matz! Vikken kille!! Wohooooo!!!

2011-05-11 @ 07:23:31
Postat av: Papi

ha ha ha Lia rules! Grattis Matz!!!

2011-05-11 @ 07:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0