Nöjd

Jag känner mig nöjd, nöjd och glad =) Jag tycker att jag har ett underbart liv för det mesta! Jag går från klarhet till klarthet här i livet och det känns mycket tillfredsställande =D

Jag håller på och ändrar mitt utseende, det är hååååret jag tänker på då! Vi får se hur det blir i slutändan men jag kan ju säga såhär att jag är redo för något nytt!!

Jag har inte tränat på hela sommaren, den här våren har varit den värsta i mitt liv så när sommaren dök upp försvann min motivation...Men den är inte långt borta och jag ska hämta den....NU!!! Nu jävlar ska den vara tillbaka, jag ska börja laga gooood mat igen och inte bara käka sånt som går fort för att jag inte har tid...jag ska planeeeera igen! Ja nu jävlar ska Gud få se på Hin Håle!!

P.S Jag har även bestämt mig för att jag ska skaffa fler vänner och hålla kontakten med dem!


Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0