Fy fan!!

Jahapp, där fick jag för att jag trodde på mänskligheten! Jag trodde faktiskt inte det om oss svenskar, fattar ni inte att Jimmie Åkesson är en f***a??! Detta är vidrigt, förstår ni inte hur dumma i huvudet ni är som röstat SD?! Inte ens de vidriga moderaterna vill jobba med SD eftersom att tillochmed dom anser att SD är ett sattyg utan dess like, jag menar om inte ens moderaterna vill ta i er med tång så vet man att man är helt fel ute!!

Nej, idag gråter mitt hjärta för alla sjuka och svaga där ute!! Alla som röstat på alliansen borde ta sig en funderare på varför dom är så själviska, uppblåsta och sjukligt egoistiska!!! Det är vidrigt, girigt och inhumant!! Fy fan för er!!

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Oj det var inte lite starkt du uttryckt dig om hur du känner. Jag faller ju in i den senare kategorin...

2010-09-21 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0