Prov och lördag...

Idag är det äntligen dags för Matz att skriva högskoleprovet, lycka till älskling, och jag tror han är lite nervös även om han inte erkänner det =) Detta innebär att Lia och jag ska vara för oss själva idag och vad passar då bättre än att gå på bio!! Vi ska se filmen "Dumma mig" i 3D naturligtvis, jag vill hädan efter se alla filmer i 3D..det är så himla häftigt =)


Nej nu ska jag umgås med min lilla goding samt äta frukost (jo i den här familjen äts det frukost sent på helgerna men det beror på att vi sover som små grisar allihopa och vaknar inte fören framåt 9-10 tiden ;P).

Ha en fin lördag alla!!

Puss och Kram


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev inte "Dumma mig" det blev "Legenden om ugglornas rike" istället och den var kanon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0