?

Jag har redan gått igenom detta en gång i mitt liv! Jag har kämpat för någons överlevnad...jag vet inte ifall det gjorde mycket nytta men personen lever idag iallafall...om det har med mig att göra eller inte är oväsentligt! Jag är bara glad att hon lever för utan henne skulle jag gå under!

Nu händer det igen, nu är det någon annan som behöver kämpas för...så hur gör jag nu?!! Har jag lärt mig något sedan sist, kan jag överhuvudtaget göra någon skillnad?!
Jag vet inte...men jag kan inte bara stå och titta på, det är ett som är säkert!

Nu försöker jag igen, och hoppas på att det funkar so help me god!!

Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

STYRKEKRAMAR I MASSOR!!!!!

2010-10-04 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0