Kattungar

Idag fick Mollie sina efterlängtade kattungar =)

Klockan 15.00 kom första ungen, det blev en pojke som var svartvit med lite gråbruna ränder. Han var hur söt som helst =)

Efter mycket oro och magont  (från min sida) kom en liten flicka till världen! Hon föddes 22.05 och var helsvart =)

Klockan 23.30 kom den sista ungen, det blev en svart och brungrå randig pojke =)

Jag är inte helt säker på de sista två ungarnas kön, men det ska jag kolla upp ordentligt imorgon, nu behöver Mollie få sova ostört tycker jag! Nu hoppas vi på att alla ungarna är födda...annars uppdaterar jag om hurvida det kom en till imorgon. God natt.

Bäbis nummer 1 vägde 110 gram.
Bäbis nummer 2 vägde 125 gram.
Bäbis nummer 3 vägde 125 gram.


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0