Tillbaka =D

Hejsan lilla blogg, nu är jag här och skriver igen =)

Ja, vad ska man skriva då? Det händer ju en massa saker hela tiden...jag har börjat mitt sommarjobb på sjukhuset nu iallafall, jag jobbar på stroke-avdelningen och jag tgrivs faktiskt ganska bra, det rullar på liksom =)

Övningskörningen går så pass bra att jag börjar känna mig redo att köra upp, ska bara lära mig lite mer teori först tänkte jag. Matz har fått besked om att han får börja folkhögskola till hösten så det ska bli jättekul!!

När det kommer till mig själv håller jag på att göra en stamrust tror jag, jag går på möten, har ändrat min kost, börjar läsa en bok om självkänsla (Mia Törnbloms bok "Självkänsla nu") och jag har även börjat gymma!! Det är sååå himla kul och jag har faktiskt lyckats jogga 1 kilometer!! Förr orkade jag knappt springa 300 meter så jag är jättenöjd, har gymmat 4 gånger (2:a gången jag gymmade sprang jag 1 kilometer :D) nu och det är fortfarande roligt! 2 gånger i veckan gymmar vi och det känns hållbart.

Lia är helt underbar och jag är så glad och stolt över att få vara hennes mamma!! Matz och jag har det så bra tillsammans, jag har kommit att uppskatta mig själv och människorna ikring mig mycket mer sen jag började förändra min självkänsla och jag känner en enorm tacksamhet över livet!!! Jag ska se till att det fortsätter så här!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: natalie

härligt hjärtat! stolt över dig <3

2010-07-06 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0