My birthday

Min födelsedag var kanon =) Jag hade supertrevligt, hade önskat att Natta och pappa hade kunnat stanna lite längre, det är så tråkigt att de bara stannade två timmar =( Men men, det är som det är...man kan inte få allt. Synd att de bor så långt borta =(

Jag fick iallafall jättebra presenter ;)

Utav min ÄLSKADE man fick jag något alldeles speciellt, vi ska nämligen till Stockholm i november för att övernatta på hotell...och vad ska vi göra där då? Jo vi ska gå på konsert...jag ska få se PIIIIIIIINK!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG!!! Jag kan inte få in det i mitt huvud =D Tur man har öron så att man inte flina runt. Tack min älskade!! Du är som vanligt bäst <3


Min favvo-låt just nu =)

 

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0