Uppdatering igen då...

Satan så dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen! Fy skämmmmms på mig ;P
Jag bjuder på lite bilder iallafall =)

För två helger sedan var jag, Matz och Lia på en liten höstutflykt i skogen =)
Det var så himla mysigt, ostsmörgåsar och varm choklad blev det...finns det något bättre?!

Tryck på bilderna så blir de större!!



Lia klättrar i träd:


Mys på en sten:


Varm choklad är gott det:


I skolan har det gjorts metodövningar, titta så fint Karin har lindat mitt ben ;P


Förra veckan var jag, mamma och Lia ute och lekte...Lia och jag var höstmonster ;P



I helgen var jag och Carro i Stockholm! Vi firade att vi fyllt/fyller 25 i år =)
Två ute-kvällar blev det. På fredagen såg vi ut så här:




På lördagen gjorde vi ansiktsmasker...men jag vet inte om jag ska reklamera dem eftersom jag har hört att man ska bli vackrare av dem....men det vette fan om vi blev det...vad tycker ni??:

Carro med sin ansiktsmask:


Jag med min ansiktsmask:


Fast det blev ganska bra tillslut ;P




Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Härliga bilder.Mysiga höst bilder. Bor du i sthlm? KOmmer fasen inte ihåg ;-) kommer ihåg att du är i från Norrland (har jag rätt?) Kram

2009-10-26 @ 18:05:36
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Erika

Ost smörgåsar och varm choklad låter ju toppen tror det får bli en sån dag för oss snart oxå, vill bara att det ska sluta regna först.....

2009-10-26 @ 18:07:00
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Erika

Vi bor i Mariefred (strängnäs) men bodde innan det i Södertälje och innan det bodde jag i Mariestad. Ja verkligen jätte mysigt! Kram

2009-10-26 @ 19:23:54
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Vita Caroline

diggar Carros hårsvall....så snyggt med luggen sådär. ni är ju väldigt fina båda två men era miner vet jag inte om jag blev så förälskad i;)

2009-10-29 @ 14:04:52
Postat av: Erika

Ja det va jätte mysigt och jätte kul, vi åkte med silja Line-Galaxy. Allt bra annars? Kram

2009-11-02 @ 11:53:24
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-05 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0