sjuk igen

Ja ta mej fan men nu är jag sjuk igen!! Usch vad jag har varit sjuk den här terminen! Jag har inte haft många friska dagar sen den 8:e september för först hade jag feber i nästan tio dagar, sedan hade jag en hörselgångsinflammation och sedan åkte jag på halsfluss....slutade med penicillinkuren för ca: 2 veckor sedan och nu började det om med lite halsont, magont, förkylning och feber....men skam den som ger sig ;P

Istället för att rabbla sjukdomar lägger jag upp lite bilder från de senaste veckorna =) Sånt gör mig glad =)

Mina älsklingar =)


Lia och jag (på bild två kan ni lägga märke till min nagelförlängning som Carros söta moster Rose-Marie har gjort, jag är mycket nöjd =D)


Här om dagen var vi och hälsade på Sara och Mattias samt deras små sötnosar till barn! Mycket trevligt var det och vi hade som vanligt mycket att prata om. Tack för en otroligt trevlig eftermiddag =)

Busiga Oliver & Lia =)


Lia och Robin (Olivers lillebror)


Jag och Söt-Robin =)


Lia i en affär med sin lilla tiara =)



I tisdags var jag och Matz i Globen för att se PINK!!! Som jag har längtat =) Hon var sjukt bra och jag har spelat in varenda låt på mobilen, hade tänkt bjussa på en låt men det visade sig att man hör min ljuva stämma högt och tydligt på varje inspelning =/ Jag trodde liksom inte att jag skulle höras...så jag behåller låtarna för mig själv och besparar er plågan ;P

Här är vi påväg till sthlm, ser ni att himlen spricker upp från allt det gråa?! Det är bara för min skull tror jag ;P


Vi sov hemma hos vår gamle vän Jonny, Matz hittade lite roliga huvudbonader som han provade =) Ha ha ha kolla riks-mongot ;P


Här provar han en rasta-mössa med tillhörande dreads =)


Här är första bilden från när konserten precis börjat! Fan vad coolt det var alltså, jag kan inte ens beskriva känslan så jag skiter i det, ni får tänka själva =)


Min syster Carro och hennes karl Ola var barnvakt åt Lia. Den här bilden är tagen när min syster är påväg hem till sig och visar Lia sina nya knähöga stövlar, Lia ville prova dem och samtidigt fick hon för sig att hon skulle posera som en ekorre =) Tokunge =)


För nån vecka sedan var jag och syrran på fest hemma hos Carro så jag bjuder på lite bilder därifrån, lägg märke till att vi är EXTREMT coola när vi gör "rock-tecknet" ha ha ha ha ha ha =D


Carro&Carro


Carro och jag


Carro&Carro


Jag


Matz är trött på att jag ofta lånar hans tröjor, så för att jävlas med mig poserar han här i min lila skinnjacks-bolero eller vad det är =) Mycket vackert älskling =)


Så nu har jag uppdaterat, nu ska jag sova =)

God natt.

Puss och Kram





Kommentarer
Postat av: Bruna Carro

Gu va lik din pappa du e på bilden med robin!=) Jag drömde om dig inatt. Du lämnade mig själv på en perrong nån stans i nått östland, alldeles själv utan några pengar. O du bara stack!!!! Fan ta dig. När jag hade kommit på ett tåg till Sthlm så kom det ett ont barn o snodde min dator och allt annat!! Jag kan inte lite på dig längre!!! ;)



Vill se mer bilder från pink!!

2009-11-15 @ 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0