20 frågor

1. Brukar du avge något nyårslöfte?
Nej, jag har gjort det någon gång men det funkar liksom inte ;p

2. Läser dina föräldrar din blogg?
Ja, min pappa gör det. min mamma och datorer går inte så bra ihop ;P

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
Jag hade nog valt Big Brother eftersom det verkar lättast, jag hade bara spelat DUM I HUVUDET och sagt massa söta och korkade kommentarer, ibland hade jag även sagt provocerande saker och sedan hade ALLA älskat mig och velat att jag skulle vinna =) Synd att de tog bort serien för jag hade ju tänkt söka (eller inte), så nu är min dröm om att bli miljonär borta =/ (Hoppas ni såg sarkasmen i svaret)
4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
Mina svarta tubsockor, älskar att de är svarta för då syns inte smuts och då behöver man inte ha dåligt samvete för när man sist torkade golven ;)
5. Hur ska du fira jul i år?
Förmodligen hos svärföräldrarna, beror på om Matz blir ledig eller inte.....
6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
Både och....kan faktiskt inte bestämma mig, det är liksom mysigt nu men jag tröttnar nog snart....
7. Har du ringt polisen nångång?
Ja, många gånger faktiskt...för en del rätt allvarliga saker, men det tar jag inte upp här.
8. Har du firat jul utomlands någongång?
Nix
9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
Jag och mode...nej jag är inte sådär jätteintresserad av mode så jag vet inte vad som är "inne" i år, men dessa jävla hippie-snören folk har runt skallen är bland den absolut fulaste jag vet!!!!
10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?O
1700-talet!!! Det århundradet har alltid faschinerat mig, tänk vad coola kläder och frisyrer de hade! Jag hade gärna levat då =)
11. Vad anser du om gayäktenskap?
Jag anser att det borde vara en SJÄLVKLARHET för homosexuella att få gifta sig!!
12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
När jag var gravid skulle jag ha hela familjen hemma hos mig på julafton, det var första gången som jag "höll" i julfirandet alldeles själv så jag var lite spänd plus lite extra känslig pga graviditeten. Min pappa är vegetarian så jag skulle göra vegetariska köttbullar åt honom och jag ville att de skulle bli perfekta så jag slavade i köket i typ två timmar, Matz kommer för att titta till mig och då sitter jag på köksgolvet och gråter ögonen ur mig eftersom pappas vegfärsbullar inte blivit runda utan de hade blivit trekantiga! Det är nog det löjligaste jag har gråtit över ;)
13. Har du fått skit för något du bloggat om?
Ja det har jag, för typ ett år sedan skrev jag om övervikt och att det inte handlade om ett medvetet val utan om ett beroende och då fick människor eld i baken =)
14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
NEJ för fanken, ALDRIG!!
15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
Att jag inte har städat ur mina garderober =/ Jag kan vara så oerhört lat ibland så det är inte sant åt det!
16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jag har typ ingen, jag tycker om svarta kläder och de får gärna se lite rockiga ut =)
17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
Mari Anneli...
18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
VI så klart =)
19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
Roligt jobb med dålig lön!
20. Vad ska du göra imorgon?
Krya på mig, eftersom jag är sjuk IGEN! Sedan ska jag skriva klart ett arbete som jag har i skolan.




Så nu är listan klar =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0