Sista april.

För första gången sen 2004 var jag ut på sista april. Jag och min käre vän Carro var bjudna på mat hem till min syrra (Carro). Vi hade supertrevligt och en massa skratt blev det också. Maten var supergoood =)

Lite bilder:


Syster och Ronja



Ronja



Carro skivar grönsaker



Carro igen



Me



På lördagen grillade vi lite gott och blåste såpbubblor =)



Min vackra unge


På söndagen åkte vi till Hemlingby och grillade. Det är en tradition med Matz familj som har hållt i sig, det är nämligen så att Matz, hans båda systrar, hans pappa, Lia och Lias kusin fyller år väldigt tätt inpå varandra och då blir det lättare att göra såhär...mysigt är det också =)

Lia går ballansgång i hinderbanan:


Matz blåser igång elden:


Svärmor och svärfar i matchande outfit ;P


Gullvivor =)


Lia och jag gick för att titta på lammen:



Väl hemma blåstes det mer såpbubblor.




Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mysigt. :)

2009-05-05 @ 23:48:11
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0