Helgen utan Matz =(

Matz har varit bortrest i helgen så det har verkligen kännts tungt =( Jag har gråtit varje dag och så fort vi pratade i telefonen kunde vi inte sluta böla...Ibland kan vi vara så fjantiga =)  Hur som helst försökte vi få tiden att gå genom att hitta på saker så på fredagen kom mamma, Carro och Natta hit för att grilla med oss. Mysigt mysigt =)

Allihopa:


Maten:


Nu när vi har en egen tomt har vi också egna rabarber så Lia och jag gjorde rabarberpaj, som för övrigt fick högsta betyg och blev uppäten på en kvart! Jag ville gör något lite roligare än bara vaniljsås så jag hade i karamellfärg.

Kolla så fint de blev =)


En riktig mysdag blev det!



På lördagen hade jag kul med Carro =)

Lite bilder:



Nu ska jag dra till skolan.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Så gulliga ni är, inte alls fjantiga! :) Såg ut som ni ätit riktigt gott, finurligt med karamellfärgen. Puss och Kram!

2009-05-11 @ 15:11:16
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Bruna Carro

Gu va kul vi hade. Som alltid!!

2009-05-12 @ 23:21:43
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0