Weekendenenen.

Inflyttningsfesten blev ganska lyckad måste jag säga. Lite bilder:

Frukt&grönsaksfat:


Jag färgade håret på Carro. Resultat:


Syster gjorde underliga miner hela kvällen ;p men fick vara med ändå hehe:


Carro igen:


Min kusin gjorde också en del konstiga miner men fastande inte riktigt på bilderna istället ha ha ha:


"Vrede" (Marcus) kom förbi en kvart också, även där en mysko min:


Patrik ser ut som vanligt iallafall, och Peter vill inte vara med på kort så han slipper väl då:


Min älskling:


Och jag:


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Vita Caroline

men fy fan....va fiiina alla va;)

2009-03-02 @ 14:42:41
Postat av: Bruna Carro

Fan va kul vi hade. Har lagt bilderna på msn.

Jag bloggar imorn jag med.

2009-03-02 @ 22:33:19
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladhh

Ni ser ut att ha haft en skojsig helg! :) Såg att du hade ringt förrut, ringde upp men ingen som svarade då! (måndags tror ja...) Ha det fint my friend! ;)

2009-03-03 @ 22:19:29
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Emilie

var det där på efterfesten el för jag känner inte igen en enda =P

2009-03-04 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0