Fruktsallad

Lia och jag var så sugna på något sött här om dagen (eller det kanske var jag som var sugen ;P)  men iallafall så gick vi till affären och handlade och sen hem för att göra fruktsallad =)

Lia koncentrerad på vindruvs-skärning ;)


Kiwi och vindruvor


Lia slickar sig om munnen och är så sugen på ett smakprov =)


Klart hon får smaka


Hela munnen full =)


Nu är den klar!


Vårt badkar står i förrådet, så när vi var hos mamma fick Lia äntligen bada =)


Hittade bilder på mig när jag var liten hos mamma, för er som inte känner Lia så bra kanske inte tycker att det är så likt men jag tycker att vi är jättelika varandra! Kul och se faktiskt för jag tycker aldrig annars att hon är speciellt lik mig.

Jag på första bilden, Lia på andra


Nu ska jag gå till Matz.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag vill oxå ha ni har väl kvar åt mig hoppas jag ;D<3

2009-03-25 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0