"Den rätte för Rosing"

Såg sista avsnittet av serien ikväll och jag säger då det! Det är ganska kul att titta på men ibland MÅSTE jag stänga av ljudet och snegla ner i golvet för jag skäms så hårt över en del saker som de gör i detta program!! Det är galet fjantigt men jag MÅSTE se skiten!

Och att hon valde 19:åringen...men hon är ju för rolig =) Det bästa var iallafall när hon säger att hon ser fram emot  att få spendera tid på tu man hand med Hugo (19 år) för han luktar ju så gott och har så len hud....men hallå!! Det är ju för att han är ett BARN!! Han får inte gå på Systemet och inte får han åka på kryssning utan målsman heller!! Ha ha ha...ja se folk...men men det ska bli kul att få följa deras romans.


Till något annat då...Lia är fortfarande sjuk =( Jag har haft kontakt med 1177 hela kvällen för hon har haft en temp på 40.2 och hon brukar sällan ha över 38.5 så jag blev orolig såklart.

Hon hostar mycket också så av nån anledning fick jag för mig att jag skulle sätta mig på altanen med henne i famnen och ett täcke över oss eftersom jag fick för mig att hon skulle andas bättre och få ner tempen då, så jag berättar detta för ssk:an på rådgivningen och då säger hon att det var jättebra gjort av mig =)

Tänk att lite av mina infall har en bra utgång iallafall =) Nu har tempen sjunkit lite och hon sover just nu...vi får väl se hur mycket sömn det blir för nån av oss inatt. Nu ska jag försöka sova iallafall.


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om randiga tröjor (titta på bilderna så förstår du kanske bättre) ?



http://loem.blogg.se

2009-04-01 @ 00:21:42
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0