Typ två veckor =)

Har ju inte uppdaterat på läääääänge. Men nu ska det göras =)
Kommer liksom inte ihåg riktigt vilken dag bilderna är tagna så jag skiter i det =)

Lia:


Jag Lia och Carro tog en roadtrip, jag tror att det var förra helgen. Planen var att vi skulle grilla och eventuellt bada i Bönan, men vi svängde av och greja och hade oss så tillslut kom vi fram till Hillevik av alla ställen...men men tänkte vi och drog ner till havet =)

Det fanns ingen grillplats så vi grävde en grop i sanden vid vattnet och gjorde vår egen grill =)


Sedan åkte vi och hälsa på hemma hos Carros mamma och snodde blommor där som vi satte bakom örat ;)


På söndagen for jag, Matz, Peter, Lia och Carro till Boulongern och hade lite picknick. Jättemysigt och jag och Lia hade bakat en suverän rabarberpaj om jag får säga det själv!

Lia & Peter:


Lia har fått måla sin egen tröja på dagis och den är så fin så jag vill gråta!
Bilden föreställer pappa Matz =)


I fredags drog vi till sibylla för en korv:


Jag fick ingen =(


Matz hade fixat Lias hår, jag tycker faktiskt att han är riktigt duktig på det =)


Mollie jagar flugor och äter upp dem...äckel-katt =(


MORSDAG!

Matz hade jobbat natt så jag tänkte att det nog blir nån form av uppvaktning senare under dagen..men så fel jag hade! När jag vaknade på morgonen så kom Lia in själv och pussa mig godmorgon och då såg jag att det satt en lång remsa toalettpapper vid dörren i sovrummet där det stog "följ mig", jag fråga Lia om hon ville följa med mig på skattjakten och det ville hon =) Pappret fortsatte in i vardagsrummet och där hitta jag en lapp där det stog:


Jag blev ju så glad =) Papperet fortsatte sedan genom köket och in i badrummet och på tvättmaskinen fan jag en chokladask och en stor bukett blommor som Matz hade plockat själv åt mig, han har alltså farit runt i Gävle klockan fyra på morgonen och plockat blommor åt mig!! Jag blir så rörd och superglad!! Jag älskar min familj över allt annat <3

Chokladen och blommorna:


Min lilla prinsessa som kom och viska till mig: "Det är din dag idag mamma"


<3


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matildur

men gud så gulligt, jag dööööör!!!

2009-06-02 @ 10:19:01
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Vilken fin tröja Lia hade målat! Visst är det härligt att vara mor och få sådan uppskattning. :) Puss och Kram

2009-06-02 @ 14:46:48
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Vita Caroline

men gud,jag sitter och storgrinar här på jobbet,Ola tycker jag är skit knäpp men det där va det finaste jag någonsin hört tror jag......suveränt

2009-06-02 @ 22:46:02
Postat av: Anonym

Gullnosar !

2009-06-03 @ 08:04:22
Postat av: Maria

åå va gulligt..

mycket fina bilder..

2009-06-03 @ 12:02:08
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Bruna Carro

Det va en väldigt mysig helg=)

Hehe Peppe skulle passa som pappa.



Gu va gulligt Matz är jag få en liten tår i ögat=)

2009-06-05 @ 11:35:01
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0