Helgen + tisdag

Har varit dålig på att uppdatera bloggen har jag fått höra (är du nöjd nu kära syster?)
Så på begäran så ska jag försöka bli bättre på det...men det är jävligt mycket plugg nu så jag hinner inte riktigt med!

I lördags var Matz, jag och Lia på bio och hade en heldag med bara en massa mys, jag kände att det var välbehövligt eftersom jag är tvungen att fokusera så mycket på skolan nu i början. Alla var iallafall nöjda och glada när dagen var slut =)



Igår var det bara en massa plugg så jag ska inte trötta ut er med detaljer!
Men idag var hela familjen ner på stan och shoppa loss ordentligt..Lias nota gick på över 800 spänn...men det var så mycket reor så jag kunde inte låta bli =)

Det första köpet blev ett par vanliga byxor i mjuk bomullskvalite´



Sen hittade jag den här söta långärmade tröjan (ber om ursäkt för bildkvalite´n, färgerna är MYCKET grannare i verkligheten)



Hon fick nya regnkläder också...dom växer så snabbt dom små liven =)



Nästa köp blev den här söta koftan



Denna söta kjol hittade jag på en rea-snurra, det framgår inte av bilden men den är gjord i nåt slags siden matrial, den är skitsnygg iallafall!



Sista plagget fick bli den här kjolen...färgerna är som sagt mycket starkare i verkligheten!! Den ska vara starkt lila och svart.



Sist men inte minns fyndade jag dom här skorna..det är gortex och dom var nersatta med en hundring och sedan var det halva priset på det så det blev bara 200 kronor!!! Då måste man slå till ;P



Nu är det sängen som hägrar för imorgon är det seminarium igen...Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0