Gårdagen..

Igår gjorde Lia ett porträtt av mig =)

Titta vilka fina stora öron jag har ;) Det är så kul att se hur koncentrerad hon är min lilla gobit =D



Sen rita hon av sig själv =) Det är så kul att hon gör långfingrar =D



Matz gjorde en helt sjukt god middag i förgår! Han fyllde en fläskfilé med blåmögelost och lindade in den i bacon och det var riktigt mumma ska jag tala om! Jag gjorde en sallad till gjord på: fetaost, vitlöksfyllda oliver, körsbärstomater, gurka, sallad och en dressing gjord på lime och olivolja...det var inte heller så tokigt måste jag säga =)



Tillbaka till gårdagen...Matz, Lia och jag åkte till Hillesjön och pimplade =) Det var så himla mysigt...fast riktigt kallt!



Här pimplar hon för första gången (det var ganska mörkt vid det här laget, men hon hade kul)



Nu ska jag hjälpa Matz med tapetseringen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0