Oliver och Lia

Idag har Oliver och Sara varit och hälsat på oss! Matz jobbade och Mattias hade annat för sig så det var så kul att de kom hit =) Sara köpte med sig pizza så man behövde inte tänka på mat heller så det var ju skönt.

Lia och Oliver hade superkul som vanligt och Lia förklarade för mig och Sara att när hon blev stor så skulle hon minnsan också skaffa barn (Sara är gravid i vecka 38 om jag inte sagt det än) och det barnet skulle hon få med Oliver =) Barn är så roliga!

Jag var in på Saras blogg och snodde en bild som hon tagit på Oliver och Lia när Lia sovit över där i sommras och de var så söta så jag måste bjuda på den =)



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0