Julen

Ja, nu ska jag uppdatera lite då hade jag tänkt. Kom ihåg att trycka på bilderna så blir de STÖRRE!!

Min julpyntade bokhylla:


Lia-Lucia:


Trude och Lia ger varandra en julkram sista dagen på dagis innan jullovet:


Vi bakar pepparkakor:




Vi hade mjöl-krig:


Natalie och Lia hjälper till att baka Rocky Road och knäck:


Julafton spenderades hos svärmor och svärfar:




Lia väntar på paket och hon var sååååå spänd! He he he:


Tomten får till sist en kram:


Lia fick sina Pippi-kläder tillslut:


På Juldagen firade vi hemma hos mig med min familj:



På Annandagen gick Carro och jag på invigningen av Monster och hade superkul =D

Jag:


Carro och jag (usch vilka NÖÖRDAR vi är ;P):



Puss och Kram

Supersnygga Carro:



Vi var på Julmarknad i Furuvik!!

På väg till Furuvik:


Jag, Matz och Lia:


Matz, Lia och Carro:


Lia träffade Tomten:


Lia är tokig i hästar! Jag fick inte ens gå brevid längre för hon skulle rida själv!! Hon har blivit såååå stor min lilla flicka:



Vi var i Tomtemors stuga, hon läste en saga för Lia och det var så himla mysigt!:


Det kom en liten parad och sjöng:


Sedan lekte vi i snön =) Här är Lia och jag:


Lia:


Sista bilden:


Det var otroligt mysigt och det ska bli vår nya tradition att åka dit!!


Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Sågen

God jul och gott nytt år på er familjen Boqvist :D hälsa alla

2009-12-29 @ 01:14:32
URL: http://fredrik.sågström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0